تهران- ایرنا- هدف ۶۸.۷ درصد غرفهداران از شرکت در نمایشگاه رسانه، تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام شد؛ همچنین ۱۴.۷ درصد نیز کسب مهارت و تجارب جدید را هدف خود از شرکت در نمایشگاه اعلام کردهاند.
![هدف حدود ۷۰ درصد شرکتکنندگان در نمایشگاه رسانه، اطلاعرسانی و تبلیغات بود](https://img9.irna.ir/d/r1/2024/02/22/4/170954896.jpg)
هدف حدود ۷۰ درصد شرکتکنندگان در نمایشگاه رسانه، اطلاعرسانی و تبلیغات بود
شنبه ۰۶ مرداد - فرهنگی