تهران- ایرنا- رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیاری از روابط عمومیها و رسانهها، شناخت سنتی و فهم ابتدایی از اخبار دارند و فقط برخی سوژهها را پوشش میدهند و از شکار، شناسایی و مدیریت بسیاری از سوژه های ناب و مورد نیاز مردم ناتوانند.
![بسیاری از رسانههای کشور در شناسایی سوژههای ناب ناتوانند](https://img9.irna.ir/d/r2/2023/05/28/4/170396045.jpg)
بسیاری از رسانههای کشور در شناسایی سوژههای ناب ناتوانند
شنبه ۰۶ مرداد - فرهنگی