تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سهم کشورمان از تبلیغات در بازارهای جهانی ناچیز است و باید از ظرفیت نهادهای مختلف بهویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد.
![سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند](https://img9.irna.ir/old/Image/1397/13971125/3671784/N3671784-6882985.jpg)
سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند
شنبه ۰۶ مرداد - فرهنگی